TelepolПотребителите на онлайн услугата „Моят Телепол“ се увеличават – това съобщи Марияна Миланова от Центъра за обслужване на клиенти на Националната агенция за сигурност „Телепол“. „В момента те са над 800″ – обобщи Миланова. „Моят Телепол“ е програмна платформа за онлайн управление на най-масовата охранителна услуга „СМАРТ СОТ“, която компанията проектира, създаде и предлага на пазара. Благодарение на интерактивния електронен офис „Моят Телепол“ („My Telepol“), по всяко време и от всяко място с интернет достъп клиентите на услугата могат да получават информация в реално време за състоянието на своите обекти под охрана. На тяхно разположение са и детайлни финансови справки, текущи договори, техническа информация и хронология на абсолютно всички събития, свързани с техните, охранявани от „Телепол“, обекти.

Обектите, охранявани в момента от фирмата, според вътрешната статистика са 12 642. „Телепол“ има офиси в 15 големи града на България, а централният офис се намира в Шумен. В полза на всички потребители на услугите на Национална агенция за сигурност „Телепол“ работят служителите от Центъра за обслужване на клиенти, които информират и обясняват на всички клиенти, какви са предимствата на безплатната услуга „Моят Телепол“.